WORKSHOP ON INTERACTION AND MULTIMODALITY IN LANGUAGE ACQUISITION

From June 22 to 24, 2022

Español

Daily news

 

24-june-2022. Program changes

 


CARTELES 3. Multimodalidad en condiciones especiales

  • Ofelia Elizabeth González Franco

    Indicios prosódicos de las emociones: un estudio perceptual en estudiantes universitarios

  • Ixchel Peyrot Negrete & Elda Alicia Alva Canto La comprensión de categorías semánticas y la rotación mental en infantes de 12 meses

  • Ádelly Kalyne da Silva Oliveira, William Berg Lima da Silva & Renata Fonseca Lima da Fonte

    Multimodality in joint attention contexts in autistic spectrum disorder (ASD)


17:30. FAREWELL

 

 

24-june-2022. Papers and posters withdrawn

 


CARTELES 3. Multimodalidad en condiciones especiales 

  • Luis Escobar L.-Dellamary & Celina Peinado Beltrán

    Signos liminales en Lengua de Señas Mexicana: la interacción en la enseñanza del español escrito a niños sordos

  • Renata Fonseca Lima da Fonte & William Berg Lima da Silva

    Aspectos multimodais da linguagem na interação entre mãe e filho cego


MESA 4. Multimodalidad (segunda parte) 

  • María Fernández-Flecha, Andrea Junyent Moreno & María Blume del Río

    How do Peruvian children communicate between 8 and 15 months? An approach from pragmatics and multimodality

 

 



SCIENTIFIC COMMITTEE ORGANIZATION COMMITTEE

Made in Mexico, all rights reserved 2022. This page may be reproduced for non-profit purposes, as long as it is not mutilated, the complete source and its electronic address are cited. Otherwise, it requires prior written permission from the institution. Website managed by:: Instituto de Investigaciones Filológicas. UNAM. Circuito Mario de la Cueva, Ciudad Universitaria, Delegación Coyoacán, 04510 México, D. F. Tel./Fax: (+52) (55) 5622-7488. Email: iiflweb@unam.mx. Credits. Last update: 09-feb-2022.